Steppsy - zaplanuj idealne
zwiedzanie!

Aplikacja do planowania wakacyjnego zwiedzania

Jak pomogliśmy

Steppsy - zaplanuj idealne zwiedzanie!

Znasz to uczucie? Jedziesz na wakacje. Chcesz odpocząć ale też fajnie by było coś pozwiedzać. Problem polega na tym, że nie masz czasu szukać na tysiącach stron, często w obcych językach – co by tu robić.
W zasadzie to od myśli, że trzeba będzie tyle się napracować planując – zaczyna boleć Cię głowa.

Odkładasz to planowanie. Przecież już miesiąc wybierałeś sam nocleg. Odkładasz i odkładasz, aż wreszcie nadchodzą wymarzone wakacje. A ty, już w trasie na miejsce, zaczynasz na szybko planować co by tu zrobić. Na miejscu okazuje się, że do połowy miejsc, które wybrałeś jest taka kolejka, że musiałbyś stać pół dnia. W inny dzień pada deszcz, więc wszystko, co zaplanowałeś idzie się….

Właśnie od tego insightu wyszliśmy, planując Steppsy. Aplikację do planowania wakacyjnego zwiedzania. Steppsy w zaledwie pięć kroków ogarnia idealne atrakcje, na każdą wycieczkę.

CO ROBILIŚMY

Stworzenie aplikacji mobilnej do tworzenia planów zwiedzania dla najczęściej odwiedzanych miast świata.

ZESPÓŁ

Turystyka

Projekt

Steppsy - co robiliśmy

Aplikacja mobilna do tworzenia planów zwiedzania dla najczęściej odwiedzanych miast świata.

Steppsy bierze pod uwagę

• rodzaje miejsc, które chcesz zobaczyć
  • długość pobytu

Ekstra tipy
Plan offline

Newsletter PROgnetics technologiczny

Nie przegap informacji o kolejnych case studies.

Wyzwania

Rectangle 75

Generowanie planu podróży

Przy wykorzystaniu licznych kryteriów wyszukiwania, w oparciu o bazę danych stworzyliśmy wewnętrzny algorytm do tworzenia planów podróży na podstawie danych, wprowadzonych przez użytkownika. Udało nam się zredukować czas budowy planu do akceptowalnego minimum, nawet na serwerach o niskich zasobach.

Łatwość użycia

Wygląd i dotyk były jedną z najważniejszych rzeczy, w wymaganiach produktu końcowego. Dzięki zdefiniowaniu prawidłowych procesów użytkownika i stworzeniu ekskluzywnego zestawu UI, byliśmy w stanie zachować integralność całej aplikacji.

Rectangle 75

Wybór technologii mobilnej

Aplikacja musiała działać zarówno na platformach Android, jak i iOS. Przed wybraniem odpowiedniej technologii, przeprowadziliśmy badania rynku, aby wybrać tę, która spełni wszystkie wymagania techniczne i jest sprawdzona w produkcji, a zatem niezawodna.

Projekt

PRO rozwiązanie

Proces pracy

Faza Ideacji

Określenie funkcjonalności i procesów w aplikacji

Doprecyzowanie

Zawężenie funkcjonalności do minimum które powinny znaleźć się w wersji MVP

Programowanie

Programowanie strony serwerowej w .NET, jednocześnie powstaje projekt designu aplikacji

Aplikacja mobilna

Prace związane z aplikacją mobilną ReactNative

Testy

Testowanie aplikacji

Wdrożenie Steppsy

Zastosowana technologia

Aktualności

Inne projekty Prognetics

Przygotowanie platformy do zamkniętych zakładów osobistych wykorzystujących system punktowy zwany Numzees.

Technologia, z której korzystaliśmy: Microsoft Azure and MySQL
Przygotowanie od podstaw aplikacji dla podróżujących z planami zwiedzania, opartymi o indywidualne preferencje

Technologia, z której korzystaliśmy: Angular, React Native, and .NET Core.

Optymalizacja procesu wytwarzania oprogramowania, automatyzacja procesu publikacji nowych wersji systemu oraz z doradztwo techniczne i wsparcie programistyczne.

Technologia, z której korzystaliśmy: .NET, Relacyjne bazy danych, integracje z usługami zewnętrznymi

Scroll to Top

Drogi użytkowniku !

Musisz wiedzieć, że na naszej stronie używamy plików cookie’s. Służą nam do zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Czym są pliki cookie’s ?

Ciasteczka to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez większość serwisów internetowych, które odwiedzamy. Zapisują się one na urządzeniu z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych np. komputerze, laptopie, telefonie, smartfonie i każdym innym urządzeniu umożliwiającym przeglądanie Internetu posiadającym pamięć. Pliki cookie’s zawierają informacje potrzebne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych. Przede wszystkim są niezbędne do zadań wymagających autoryzacji np. logowania do konta pocztowego, sklepu internetowego czy portalu społecznościowego.

Kiedy je stosujemy i dlaczego ?

Stosujemy pliki cookie’s , aby dowiedzieć się, ilu użytkowników odwiedza naszą stronę internetową i zbadać w jaki sposób to robią – takie działanie pomaga nam poprawić jakość świadczonych usług, wykorzystujemy pliki cookie’s do monitorowania i zarządzania przepływem danych na naszej stronie internetowej, wykorzystujemy je w naszych kampaniach reklamowych. Pliki cookie’s pomagają nam poprawiać naszą stronę internetową, zwiększać bezpieczeństwo oraz uatrakcyjnić naszą ofertę.
Ciasteczka u nas.

Ciasteczka stosowane na naszej stronie internetowej nie przechowują danych pozwalających na bezpośrednią identyfikację. Dane uzyskane w ten sposób nie będą przesłane stronom trzecim, poza wyjątkami wskazanymi w naszej zakładce RODO.

Zgoda na korzystanie z plików cookie’s.

Zanim rozpoczniesz korzystać z naszej strony internetowej musimy otrzymać Twoją zgodę na korzystanie z plików cookie’s. Nasza strona zawiera wyskakujące okno informujące o korzystaniu z plików cookie i prośbę o zaakceptowanie ich wykorzystania poprzez kliknięcie słowa „AKCEPTUJĘ”.

Usuwanie plików cookie’s

Jeżeli uważasz, że obecność plików cookie narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili je wyłączyć albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki. Informacje jak to zrobić znajdziesz w naszej zakładce poświęconej bezpieczeństwu.

Korzystając z serwisu prognetics.com wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych poprzez pliki cookie’s.